9 nagy kockázata az olcsó SEO-nak

Tudja meg, mibe keveredhet, mielőtt egy olcsó SEO-szolgáltatóval szerződne. Itt vannak a figyelmeztető jelek, amelyekre figyelnie kell, és a helyzetek, amelyeket el kell kerülnie.

A keresőoptimalizálás befektetést igényel. Tekintsen rá úgy, mint egy befektetésre, amelynek megtérülésére számít.

A SEO egy hosszú távú fegyelem és folyamat. Megbízható tervet igényel a stratégia kidolgozásához és végrehajtásához az optimalizálás technikai, on-page és off-page területein.

Nem minden webhely egyforma. A célok, a konverziók, a kiindulási pontok, a lehetőségek és a szervezeti felépítés néhány olyan tényező, amely meghatározza, hogy mennyire lesz könnyű vagy nehéz elérni a SEO-célokat.

Pályafutásom során márkák, szervezetek és weboldalak százaival dolgoztam együtt a SEO területén. Határozottan állíthatom, hogy nincs egyféle válasz a megfelelő SEO tervre vagy a megfelelő partnerre az egyes vállalatok számára.

A SEO ROI egyik alapvető változója maga a befektetés összege. Ha ezt valaki a csapatodban vagy egy általad irányított szerepkörben fedezi, akkor kisebb költségekkel rendelkezel. Ha valakinek kívülre fizetsz, például egy tanácsadónak, ügynökségnek vagy SEO cégnek, akkor jól ismered a kemény költségeket.

Az „olcsó” lehetőségek használata veszélyes. Az olcsó egy relatív fogalom, de majd akkor lesz értelme, hogy mi az, ha kibontom az olcsó SEO kilenc kockázatát.

1. Stratégia és terv hiánya

A rövid távú taktikák és a ROI-ra vonatkozó hosszabb távú elvárások miatt kritikus fontosságú, hogy legyen egy útiterve a SEO-nak. Igen, ez valószínűleg változni fog a további tartalmak szükségessége, az optimalizálási körök és a keresőmotorok algoritmusainak változásai alapján.

Mégis, ha spórol, költségeken vagy időn spórol, azt kockáztatja, hogy rövidre zárja, amikor elegendő időt szán a kutatásra, a stratégia kidolgozására és a taktikák megtervezésére.

2. A célok helytelen összehangolása

Örök frusztráció számomra, amikor olyan SEO-jelentéseket látok és hallok, amelyek csak a rangsorolási pozíciókat, a rangsorolt kulcsszavakat és a kattintásokat jelentik. Még a konverziós jelentések bizonyos szintjei is beleeshetnek ebbe számomra.

Fájdalmasan megtapasztaltam a SEO-célok és az üzleti célok nem megfelelő összehangolását a karrierem elején, réges-régen, első kézből. Még mindig emlékszem, hogy magabiztosan sétáltam be az ügyféltalálkozóra, ahol az összes SEO-mérőm remekül nézett ki, és azt hittem, hogy az ügyfél elégedett lesz. Az ügyfél az ellenkezőjét gondolta, mivel nulla új üzletet látott a SEO erőfeszítésekből.

Az olcsó SEO azzal a veszéllyel jár, hogy felületes statisztikákat mutat, és olyan dolgokra összpontosít, amelyek nem az Ön vállalkozására szabottak, vagy amelyek nem igazán mozgatják meg a tűt.

3. Az átláthatóság hiánya

Ha 15.000 Ft/hó áru SEO-t vásárolsz, akkor kell lennie valaminek, ami lehetővé teszi a cég számára, hogy ilyen alacsony árat számítson fel. Vagy ha hasonlóan olcsó szoftverekbe fektetsz be, amelyek eredményeket ígérnek, akkor fennáll a veszélye, hogy nem kapsz átlátható képet arról, hogy mit is vásárolsz.

Az egyik dolog, amit a legjobban utálok ebben az iparágban (az én iparágamban), hogy még mindig vannak olyan szervezetek, amelyek kihasználják a kis (és még a nagy) vállalkozásokat.

Az átláthatóság hiánya figyelmeztető jel, hogy fennáll a veszélye annak, hogy az olcsó SEO kárt okoz Önnek.

4. Kockázatos taktikák

Nem azért vagyok itt, hogy vitákba bocsátkozzam, vagy szürke területekről vagy kockázatos taktikákról beszéljek. Ezeket a beszélgetéseket és vitákat máshol is megtalálod.

Tudnod kell, hogy az olcsó SEO gyakran trükköket alkalmazhat, hogy megfizethető legyen. Ez magában foglalhatja a következőket:

Linkek vásárlása harmadik féltől származó szolgáltatásoktól.
Nagy mennyiségű, alacsony minőségű tartalom létrehozása.
Sok más olyan taktika alkalmazása, amely magas kockázatot és magas jutalmat jelenthet.

Ismét csak Ön döntheti el, hogy elfogadja-e ezeket a taktikákat, vagy sem, de tudnia kell, hogy a kockázat fennáll.

Ez különösen akkor igaz, ha a stratégia hiányát, az átláthatóság hiányát vagy más, eddig megosztott szempontokat tapasztal.

5. Gyenge jelentéstétel

A jó SEO-jelentéshez hozzátartozik az integráció az üzleti mérőszámaiddal, amelyek számítanak, és minden olyan szemponttal, amely odáig vezetett. Ez a SEO láthatósági és elkötelezettségi mérőszámokat, valamint a történetet és a betekintést jelenti, hogy mi vezette az erőfeszítést.

Hogyan állunk a céljaink elérésében?
Hol tartunk a tervben?
Van-e valami változás vagy kiigazítás a stratégiában?
Mit jelentenek a mérőszámok?

Az olcsó SEO gyakran vezet szűkös, nem megfelelő vagy megbízhatatlan jelentésekhez. Ez ahhoz vezethet, hogy olyan számokat látunk, amelyeknek nincs értelme, vagy amelyek nem elég mélyrehatóak ahhoz, hogy igazolják az erőfeszítést.

6. Nem elégséges kommunikáció

Pályafutásom elején sokkal több SEO-t tudtam csinálni, mint most.

Ennek ellenére, bárki is irányítja a stratégiát, hajtja végre a taktikákat és számol be a tervről, rendszeresen beszélniük kell egymással. A SEO a jóváhagyók/érintettek, stratégák, fejlesztők, IT, tartalomgyártók és mások összehangolását igényli.

Az olcsó SEO gyakran vezet ahhoz, hogy ígéretet tesznek arra, hogy mindent megtesznek, csakhogy az olcsó SEO szolgáltató eltűnik. Az is előfordulhat, hogy túl sokat ígérnek vagy túl sokat vállalnak anélkül, hogy elegendő kommunikációt folytatnának a megfelelő együttműködéshez és ahhoz, hogy minden erőforrás együtt dolgozzon a siker érdekében.

7. Kevés cselekvés

Utálom látni, hogy az embereket kihasználják. Igen, az olcsó SEO olcsó. Ez azt jelenti, hogy ha nem működik, akkor nem veszítesz annyi pénzt, mintha egy drága erőfeszítésbe fektetnél be, ami kudarcot vall.

Az olcsó SEO azzal a kockázattal jár, hogy hónapokat pazarolsz el az idődből és a növekedési képességedből, még akkor is, ha ez nem vet vissza jelentősen anyagilag.

8. Cookie-cutter taktikák

Még ha lát is némi pozitív mozgást egy olcsó SEO szolgáltatóval, akkor is nagy az esélye, hogy a „kilométerek” száma az idő függvényében változó lesz.

Az olcsó SEO gyakran egyszerű auditok, szoftverek vagy egy olyan ellenőrzőlista lefuttatásán alapul, amelyet bárki végre tud hajtani, és nem megy elég mélyre ahhoz, hogy a versenyképesebb piacokon és kulcsszavak esetében végignyomja.

9. Negatív ROI

Az olcsó SEO legfontosabb és legnagyobb kockázata a negatív ROI. Ismétlem, talán nem veszítesz el nagy összeget, ha az erőfeszítésnek nincs hatása.

Ha azonban az olcsó SEO lehetőség ártott, akkor lehetnek rejtett költségeid, amelyek további negatív területre tolnak.

Az olcsó SEO nagy kockázatai közé tartozik, hogy vissza kell vonnia a kockázatos taktikákat, amelyek miatt esetleg megbüntették vagy negatív SEO területre szorították, és megpróbálja visszaszerezni az elveszett időt és pénzt, ami a negatív ROI-ba esik.
Következtetés

Nem azt mondom, hogy a drága SEO jó. Ez egy másik cikk témája kell legyen.
Az olcsó SEO kockázatainak ismerete azonban segíthet abban, hogy tudd, mibe keveredhet, és teljes mértékben megértse, milyen kérdéseket kell feltennie, milyen figyelmeztető jelekre kell figyelnie, illetve milyen helyzeteket kell elkerülnie. Akárcsak az élet és az üzlet más területein – ha túl jól hangzik ahhoz, hogy igaz legyen, akkor valószínűleg nem is az.

Keressen ajánlásokat, referenciákat és esettanulmányokat, hogy megtalálja a megfelelő partnert, ha SEO céget vesz fel, szoftvert vásárol, vagy valakit alkalmaz. Ismerje fel a kockázatokat, és tartsa szem előtt a megtérülési célokat, valamint azt, hogy hogyan halad és követi azokat.

searchengineland.com/cheap-seo-risks-388596