A csiripelések hamarosan meg fognak jelenni a Google keresésekben.
A Twitter megegyezésre jutott a Google keresővel, ami azt jelenti a beszámolók szerint, hogy a keresőóriás hozzáférhet a Twitter firehose-hoz (Twitter API-ja [alkalmazási program csatlakozási felülete], vagyis „tűzoltócső”, a rajta keresztül áramló hatalmas adatfolyamra utalva) vagy a felhasználók csiripelései által generált adatfolyamhoz. A Google eddig is feltérképezte a firehose-t manuálisan, de az elkövetkezendő három hónapban a csiripelések automatikusan megjelennek a keresésekben rögtön a bejegyzések közzététele után.
Az utolsó lépés a mikroblogolásra alkalmas platformok meghódítására tett erőfeszítésben az arról való meggyőződés, hogy a tartalom látható a saját weboldalán túl is. Ezen a héten Ameet Ranadive, a Twitter termékfejlesztési főigazgatója közzétett egy blogposztot a Syndicated Promoted Tweet-ekről, amelyek a fizetett csiripeléseket egy harmadik fél weboldalára és app-ekre irányítja natív tartalomként. Az elsők között vezette ezt be a Yahoo Japan és a Flipboard, egy magazin formátumú mobil app, amely egy közösségi hálózat összesítéseként működik. A márka szempontjából a kreatív rész változatlan marad, minthogy a fizetett csiripeléseik az adatfolyamban fognak megjelenni, amelyet már így is integrálták.
A Twitter, amely már megosztja az adatokat a Yahoo-val és a Bing-gel, korábban egy hasonló megegyezésre jutott a Google keresővel, bár Ali Rowghani, az akkori ügyvezető igazgató nem újította meg ezt a megállapodást két évvel később. Az új megegyezés nem érinti a hirdetési bevételeket, bár ennek ellenére a Twitter-hez állítólag befolyhat adatengedélyezési bevétel.