Tippek az optimalizált érkezési oldalak megértéséhez és létrehozásához

Kétségen felül áll, hogy az internet vagy sikerre viszi, vagy megfojtja a vállalkozását az alapján, hogy napjaink fogyasztói számára a cége mennyire válik láthatóvá.

Ezért nem lehet eltúlozni annak a jelentőségét, hogy mennyire fontos egy felhasználóbarát és vonzó weboldalt megalkotni, amely bemutat minden terméket vagy szolgáltatást, amit Ön kínál.

Az weboldala fejlesztése során a keresőkben egy előkelő helyezés megszerzése és a kiváló felhasználói élmény nyújtása a legjobb módja annak, hogy azt a konverziós eredményt érje el, amit látni szeretne.

Az egyik stratégiát már évek óta használják ezen célok megvalósítására, bár nehéz lehet azt megérteni és pontosan végrehajtani; ez pedig az egyedi keresőoptimalizált érkezési oldalak (landing pages) létrehozása.

tippek1

Egy jól megtervezett és optimalizált érkezési oldallal képessé válik a weboldala forgalmát és a profitját jelentősen megnövelni.

Mindenképpen olvasson tovább, ha kíváncsi arra, hogy pontosan miért is van szüksége a weboldalának érkezési oldalakra, valamint hogy hogyan tud meggyőződni arról, hogy a lehető legtöbbet hozza-e ki az eddig elvégzett munkából.

Az érkezési oldalak fontossága

Ha a közeljövőben tőkét szeretne kovácsolni ebből a technikából, először azt kell megállapítania, hogy mely érkezési oldalak alkalmasak erre a célra. Az a cél, hogy a lehető legtöbb látogatót konvertáljon potenciális vagy tényleges vásárlóvá.

A megcélzott érkezési oldalak ezt végrehajtják azáltal, hogy segítenek a keresőoptimalizálás és a marketing területén eddig elért eredményeit még jobbá tenni, mégpedig úgy, hogy látogatókat továbbirányítják a weboldalon.

Világos tájékoztatást nyújtson, amely így irányítani tudja a felhasználókat az alapján, hogy Ön mit szeretne, mit csináljanak a weboldalán: vásároljanak, iratkozzanak fel a hírlevélre, megrendeljenek egy szolgáltatást, és így tovább.

Az érkezési oldalakkal történő összehasonlításkor a kezdőlapok és a szolgáltatást kínáló lapok eredményeit sokkal nehezebb lemérni. Az érkező oldalak azt a lehetőséget kínálják Önnek, hogy könnyedén átláthassa, hogy milyen mérőszámokat ér el, például a demográfia, a visszafordulási arány és egyéb viselkedési formák területén.

Ennélfogva meg tudja becsülni bármelyik érkezési oldalának értékét, és szükség szerint különféle javításokat tud eszközölni azokan a jobb optimalizáltság érdekében.

Az érkezési oldalak ezen kívül még abban is a segítségére vannak, hogy különböző kulcsszavakra rangsorolja a weboldalát, ezen kívül egy olyan helyként is szolgálnak, ahol leírhatja eddigi üzleti sikereit és közszemlére teheti a tapasztalatait. Ez pedig emeli a márkája megbízhatóságát és hitelességét.

Az érkezési oldalak célja a kattintás alapú hirdetések (PPC) és a keresőoptimalizálás szempontjából

Akár akkor, ha Ön a hirdetési eredményekre koncentrál, vagy ha az ingyenes organikus forgalomra, az érkezési oldalak széleskörűen használatosak mind a kattintás alapú hirdetések és a SEO kampányok támogatására.

Ugyanis mindegyik a kulcsszavait célozza meg, és abban segít, hogy oda irányítja az embereket, ahová Ön szeretné, hogy menjenek a weboldalán.

Bár a leglényegesebb különbség az, hogy a kattintás alapú hirdetések érkező oldalain a tartalomnak és a képanyagnak összhangban kell lennie azzal, amit hirdetni szeretne a hirdetés szövegében a gyors konverzió elérése érdekében.

tippek2

Másrészről a keresőoptimalizált érkezési oldalaknak relevanciát kell közvetíteniük a megcélzott kulcsszavas keresésnek.

Ezen kívül hasznos tartalmat is megosztanak, amely kiemeli, hogy miben különbözik az Ön cége a versenytársaitól, valamint szoros kapcsolatot épít ki a közönségével és kapcsolatot is teremt velük. Ez pedig növeli a visszatérő látogatók számát.

Tennivalók listája az érkezési oldal optimalizálásához

Az egyetlen lehetőség arra, hogy az érkezési oldalak valóban hatékonyak legyenek, valamint, hogy eredményesen támogassák a keresőoptimalizálási rangsorokat, és végső soron a konverziós rátákat, az, ha az oldalakat a keresésre teljes mértékben optimalizálva építi fel.

Roppant egyszerű módszer, ha néhány szót kiír egy udvariasan megfogalmazott kérés alá és megkéri a látogatóit egy űrlap kitöltésére. Az ilyen típusú oldalak visszafordulási aránya általában igen magas.

Ezt a listát használva biztos lehet abban, hogy a honlapjának érkezési oldalai hozzáértéssel kerülnek kialakításra.

  1. Kezdjen azzal, hogy megszerkeszt egy átlátható, hívogató sablont, amely alapján könnyen fel tudja építeni az érkezési oldalainak dizájnját.
  2. Győződjön meg arról, hogy az oldalcím tartalmazza a megcélzott kulcskifejezést és a helymeghatározást, amennyiben van ilyen. Az oldalcím hosszának 35 karakternél többnek, és 50 karakternél kevesebbnek kell lennie.
  3. Optimalizálja a metaleírásokat a legjobb átkattintási arány (CTR) érdekében. A metaleírások hossza 35 és 50 karakter között legyen.
  4. Keresőbarát URL-t használjon, amely rövid, de mégis tartalmazza a megcélzott kulcskifejezéseket és a helymeghatározást is.
  5. Tegyen bele egy címsort, amely a szándékozott keresésre vonatkozik.
    1. Egyedi tartalmat alkosson meg a kulcsszavak használatával, amely megmagyarázza, hogy ki, mit és miért, minthogy a szándékozott kereséshez kapcsolódnak.
    2. Tegyen be szembetűnő képeket és/vagy videókat, amelyek kiegészítik a tartalmat.
    3. Legyen ott egy egyszerű cselekvésre való felhívás, valamint a cég elérhetőségi adatai.
    4. Amennyiben egy adott területen szeretne jó helyezést elérni, akkor adjon az oldalhoz egy Google térképet, amely a környéket jeleníti meg. Ha fizikai jelenléttel is rendelkező cége van, ágyazza be a Google Local Listing-et a térképen egy piros gombostűvel (jelölő ikon).
    5. Tegye fel a pecsétjeit, tanúsítványait, tagságait és bármilyen emblémát a hitelesség bizonyítása és a bizalom elnyerése érdekében.
    6. Rakja ki az elégedett ügyfelei véleményét a cégéről és szolgáltatásáról, és a cégéről a legjobb véleményeket tartalmazó oldalak linkjeit.
    7. Tegye a közösségi megosztásra szolgáló gombokat elérhetővé és láthatóvá.

Tipp profiknak: Írja oda a telefonszámát is, hogy egy kattintással felhívhassák.

Például: domain.hu/kulcs-kifejezés-város-megye.

Tipp profiknak: Semmiképpen se legyen az oldalcím és a H1 címsor ugyanaz.

Hogyan hasznosítsa a Fetch nevű eszközt a munkája meggyorsítása érdekében?

tippek3

Az utolsó lépés ahhoz, hogy meg tudjon győződni arról, hogy az érkezési oldalak a lehető leggyorsabban működnek, a Google Search Console-ban található Fetch („begyűjtés”) nevű Google eszköz használata , amelyet korábban Webmestereszközök néven ismerhettünk.

A Google Fetch eszköze lehetővé teszi az Ön számára, hogy közvetlenül beküldje az új oldal URL-jét a Google-nek indexelésre anélkül, hogy akár több hetet is kellene várnia arra, hogy a Google felfedezze azt.

Minél hamarabb veszi észre a Google az optimalizált érkezési oldalait, annál hamarabb kerül be az Ön SEO rangsorába.

Még a legjobb minőségű weboldallal sem számíthat túl előkelő helyezésre, ha a látogatóit nem vonzza oda. A potenciális ügyfelek konverziójának egy bizonyított módszere alapján leszögezhetjük, hogy, amennyiben a weboldala nem rendelkezik optimalizált érkezési oldalakkal, potenciálisan nagyon sok forgalomtól és bevételtől eshet el.

Fordítsa a hasznára a SEO kampányának ezt a részét az online marketing eredményeinek átfogó javítása érdekében.

 

Értékeljen post

Szólj hozzá!